Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Αϋπνίες

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι να γράψω.
Ίσως είναι μια απ΄τις περιπτώσεις που γράφω από ανάγκη.
Δεν ξέρω αν θέλω, μπορεί απλά να θέλω να αποδείξω στον εαυτό μου,
ότι έχω ακόμα λίγο δράμα μέσα μου.
Απ'την άλλη είναι μία πολύ κενή συναισθηματικά εποχή της ζωής μου.
Όλα είναι σε σχετικά σε καλή κατάσταση και αυτό δεν μου αρέσει.
Ξέρεις, όταν κάτι πάει καλά σύντομα συντρίβεται στο έδαφος.
Μέσα σε όλο αυτό είναι και οι καλοκαιρινές αϋπνίες που με καίνε,
ψυχολογικά και σωματικά.
Συχαίνομαι την ζέστη. Το καλοκαίρι δεν είναι εποχή για θλιβερά ρομάντζα.
Καπνίζω και πολύ. Με πιάνει κατάθλιψη όταν δεν έχω τσιγάρα, όσοι με ξέρουν το γνωρίζουν.
Δεν ξέρω, η ζωή μου δεν είναι όσο συναρπαστική την περίμενα.
Καταχρήσεις, ανούσιες συζητήσεις με ανούσια άτομα,
Πολλές φορές προσπαθώ να φανταστώ το μέλλον και απλά βλέπω μια θολή εικόνα.
Τουλάχιστον έχω και σένα. Τα κάνεις όλα πολύ πιο εύκολα για μένα και σε λατρεύω για αυτό.
Τέλος πάντων, μία στεγνή εποχή είναι θα περάσει. Ελπίζω.
Βαριέμαι να γράψω άλλο. Δεν έχω και τι άλλο να πω, δεν θα έχει σημασία πιθανότατα.
Συγνώμη για τα παράπονα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου