Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Λείπεις

Γιατί λείπεις και η νύχτες γίνονται όλο και μεγαλύτερες
Όνειρα που θυμίζουν τις βόλτες μας
Χαμόγελα που καρτερούν την φιγούρα σου
Να μεθάμε με νιότη αλκοόλ και έρωτα
Σε περιμένω, εκεί όπου με άφησες
Ξέρω, είναι για λίγο μα δεν έχει σημασία
Ξέρεις ότι συχαίνομαι την μοναξιά
Και δεν ζητάω πολλά, λίγα και απλά
Τσάι, ήλιο και φιλιά
Λίγο διάβασμα να ξεχνιόμαστε και μετά πάλι στο κρεβάτι
Αγκαλιά. Μόνοι μας δίχως φως παρά μόνο τα κεριά
Ένα τσιγάρο πριν τον ύπνο και όλα καλά
Είναι η φύση σου έτσι ώστε να σε λατρεύω παραπάνω,
κάθε μέρα που περνάει και ξεχνάς να σταματήσεις να μιλάς
Τόσο γλυκά, ξέγνοιαστα σαν παιδί που φιλάει για πρώτη φόρα.
Ναί, έτσι νιώθω μαζί σου και τώρα νιώθω ωραία
Γιατί ξέρω ότι θα σου αρέσει αυτό το ποίημα,
Ή ελπίζω να σου αρέσει.

Προτεινόμενο soundtrack: https://www.youtube.com/watch?v=R2LQdh42neg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου