Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Το Black Metal είναι όπλο, όχι μόδα.

Αυτή τη φορά δεν έχει ποίηση, δεν έχω όρεξη για κάτι τέτοιο.
Μετά απο κουβέντα με φίλο σχετικά με το black metal είπα να γράψω την άποψη μου σχετικά με το τι πιστεύω οτι πρεσβεύει αυτό το είδος και τι όχι.
Αρχικά είναι μία ακραία μορφή έκφρασης. Που ξεκίνησε με σκοπό να μείνει μακριά απ'τα αυτιά και τα μάτια του μέσου ακροατή που ακούει κάποια μπάντα μόνο και μόνο για την μουσική.
Δεύτερον, δεν είναι ένα είδος που θα περάσει χαρούμενα συναισθήματα, δεν έχει αυτό τον στόχο και ούτε τον είχε ποτέ. Το black metal πρέπει να προσβάλλει, να είναι αντισυμβατικό με τις ιδέες της μάζας. Δεν μπορώ να δεχτώ μπάντες που φοβούνται να χρησιμοποιήσουν έναν στίχο ή ένα σύμβολο γιατί είναι προσβλητικό. Αυτή είναι η φύση της συγκεκριμένης μουσικής, να σου δημιουργήσει αρνητικά συναισθήματα, θυμό, θλίψη, αποξένωση.
Επίσης δεν μου άρεσει να μπαίνει μέσα ο πολιτικός χαρακτήρας γιατί αυτό περιορίζει την ικανότητα του είδους. Σκατά στην πολιτική.
Προφανώς δεν συμφωνώ και με το NSBM το θεωρώ τελείως ηλίθιο, με το μόνο "καλό" του να είναι οτι τσατίζει τον κόσμο.
Μέσα σε όλα αυτά, πλέον δύσκολα ένας black metal δίσκος θα καλύψει πλήρως, διότι έχει γίνει μια άσχημη μόδα που ο καθένας μπορεί να ακούσει έστω έναν δίσκο των Dissection π.χ δίχως να έχει ιδέα για την ιδεολογία της μπάντας και να δηλώνει οπαδός και αργότερα να ξεκινήσει μία άθλια μπάντα με όλα τα κλισέ, Σατανισμός, Μαγεία κλπ δίχως να έχει ιδέα από αυτά και να νομίζει ότι κάτι είναι. Μην ακούτε Dark Funeral.
Παρόλαυτα υπάρχουν δίσκοι που με κάνουν να κρατώ την πίστη μου σε αυτό το έιδος.
Για παράδειγμα μπάντες όπως οι Watain, Malign, Shining, Teitanblood, Deathspell Omega, Blaze Of Perdition που είναι κάπως πιο γνωστά ονόματα για κάποιους.
Και τέλος υπάρχουν απίστευτα αξιόλογες μπάντες και στην Ελλάδα φυσικά άσχετα αν κάποιοι νομίζουν οτι υπάρχουν μόνο οι Rotting Christ, οι οποίοι παρεμπιπτόντως δεν είναι black metal πιά.
Κυκλοφορίες όπως αυτές των Human Serpent, Devathron, Septuagint, Nadirwrath, Necrohell, Dodsferd, Serpent Noir, Thy Darkened Shade, Acherontas αλλά και άλλες τις όποιες δεν έχω ακούσει ακόμα, κρατάνε την Μαύρη Φλόγα ακόμα ζωντανή.
To black metal είναι ένα όπλο, θέλει ανάλογη χρήση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου