Πάλι εδώ, κλασσική καλοκαιρινή μέρα ή καλύτερα νύχτα.
Η ζέστη μου τρώει την ψυχή και η ανία κάνει κουμάντο στο κεφάλι μου.
Αλλά δεν πειράζει μωρέ θα πέσω για ύπνο κάποια στιγμή, αλλά πότε;
Τέτοιες ώρες θέλω να είμαστε μαζί πιο πολύ από ποτέ.
Να μιλάμε μέχρι το πρωί ή να κοιμόμαστε αγκαλιά.
Άλλο ένα άνευ θέματος κείμενο, ποίημα πες το όπως θες, δεν έχει νόημα.
Τι έχει νόημα όμως;
Ο έρωτας, η τέχνη, η πολιτική, το σεξ, τι;
Όλα.
Ίσως και κανένα από αυτά, αλλά ας μην είμαστε και πεσσιμιστές
Νομίζω πως το νόημα χάνεται μέσα στην ίδια την οθόνη του υπολογιστή
Βλέπεις εγώ δεν γράφω σε χαρτί,
Τα τετράδια μου είναι γεμάτα με άθλια σκίτσα από τις ατέλειωτες ώρες στο σχολείο.
Πού όρεξη για τέτοιες αγορές, καλά είναι και έτσι.
Θέλω λίγη απομόνωση, από την ρουτίνα της άδειας πόλης.
Από τα ίδια μέρη.
Τα ίδια άτομα.
Θέλω και σένα όμως, μόνο εμείς οι δύο. Και ο σκύλος σου.
Να κάνουμε έρωτα στην παραλία και μετά να κάνουμε ένα υπέροχο τσιγάρο.
Η ευτυχία δεν είναι υλική, η ύλη όμως φέρνει ευτυχία.
Και εγώ και εσύ είμαστε ύλη, και εφόσον σαγαπώ, αγαπώ και την ύλη.
Ένας ερωτευμένος υλιστής.
Παρατραβηγμένο πιστεύω,μα δεν γαμιέται μου αρέσει.
Εσένα σου αρέσει το ψηφιακό μου ρομάντζο;
Η ζέστη μου τρώει την ψυχή και η ανία κάνει κουμάντο στο κεφάλι μου.
Αλλά δεν πειράζει μωρέ θα πέσω για ύπνο κάποια στιγμή, αλλά πότε;
Τέτοιες ώρες θέλω να είμαστε μαζί πιο πολύ από ποτέ.
Να μιλάμε μέχρι το πρωί ή να κοιμόμαστε αγκαλιά.
Άλλο ένα άνευ θέματος κείμενο, ποίημα πες το όπως θες, δεν έχει νόημα.
Τι έχει νόημα όμως;
Ο έρωτας, η τέχνη, η πολιτική, το σεξ, τι;
Όλα.
Ίσως και κανένα από αυτά, αλλά ας μην είμαστε και πεσσιμιστές
Νομίζω πως το νόημα χάνεται μέσα στην ίδια την οθόνη του υπολογιστή
Βλέπεις εγώ δεν γράφω σε χαρτί,
Τα τετράδια μου είναι γεμάτα με άθλια σκίτσα από τις ατέλειωτες ώρες στο σχολείο.
Πού όρεξη για τέτοιες αγορές, καλά είναι και έτσι.
Θέλω λίγη απομόνωση, από την ρουτίνα της άδειας πόλης.
Από τα ίδια μέρη.
Τα ίδια άτομα.
Θέλω και σένα όμως, μόνο εμείς οι δύο. Και ο σκύλος σου.
Να κάνουμε έρωτα στην παραλία και μετά να κάνουμε ένα υπέροχο τσιγάρο.
Η ευτυχία δεν είναι υλική, η ύλη όμως φέρνει ευτυχία.
Και εγώ και εσύ είμαστε ύλη, και εφόσον σαγαπώ, αγαπώ και την ύλη.
Ένας ερωτευμένος υλιστής.
Παρατραβηγμένο πιστεύω,μα δεν γαμιέται μου αρέσει.
Εσένα σου αρέσει το ψηφιακό μου ρομάντζο;


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου